jackelines

Did you know?

Kategori: Mitt liv

Ligger med influensan och har inte så mycket att blogga om så tänkte köra 10 saker du kanske inte visste.
 
1. Jag är kristen.
2. Jag bär alltid ett kors, en pärla och en diamant runt halsen.
3. Jag älskar att flyga, älskar hur man släpper kontrollen och bara sitter där.
4. Jag hatar budger affärer som Gina, Kappahl osv. Kan dock handla på H&M ibland.
5. När jag är arg eller ledsen brukar jag prata med min katt Petter även kallad för Pidde.
6. Jag gillar inte tjejer överlag, därför jag mest umgås med killar.
7. Jag är en hemlighetsfull person, jag öppnar mig inte för någon om jag inte måste.
8. Jag har väldigt svårt för att slänga kläder,skor,väskor,jackor. De kan komma till nytta någon gång i livet.
9. Jag lever mitt liv efter citatet "It's better to look back on life and say: I can't belive I did that." Than to look back and say: I wish I did that."
10. Mina favoritaffärer är, Gant & Ralph Lauren Denim and Supply. Spirit store ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: