jackelines

För det gula

Kategori: Tips från coachen

Färgade mitt hår hemma, som jag alltid brukar göra. Är vithårig inprensip om ni förstår vad jag menar, men under hösten och vintern brukar det bli mörkare, så jag gjorde som vanligt köpte den vanliga hårfärgen och färgade precis som jag brukar göra. Vill inte vara platinablond så färgar bara utväxten och lägger i slingor, men någonting gick fel och de blev gult, inte fruktansvärt hemskt gult utan lite gult. Så snabbt jag kunde sprang jag till stan och körde på måfå och köpte Björn Axéns silver shampoo för 160 kronor. Funkade utmärkt, det tog bort det gula nästan direkt, jag gjorde 2-3 tvättar. Kan verkligen rekomendera det! Finns även balsam till shampoot, finns att köpa på Kicks, Åhlens och liknande affärer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: