jackelines

Tattade från dessie som säkert tattade den från någon annan he he

Kategori: Mitt liv

Drömjobb.. Modell, skådespelerska eller sångerska? Modell eller skådespelerska!

Kenza eller Blondinbella? Kenzas garderob Blondinbellas framgång.
Gossip Girl eller Sex and the City? Gossipgirl.
Starbucks eller Espresso House? Starbucks

Hemmakväll eller utekväll? Utekväll, men hemma kväll kan också vara skönt ibland.
Bada eller sola..? Bada, älskar det alltså. 

London eller New York? New york

Shoppa eller fika? Båda
Sminkad eller Osminkad? Osminkat är skönt, men trivs bäst med smink
Pojkvän eller singel..? Jag är singeltypen, men just nu saknar jag att ha en kille vid min sida.

Rosa eller Blå? Blå

Havet eller Pool? Pool, saltvatten är valsperma

Sverige eller USA? USA.

Glass eller Tårta? Tårta
Sova eller Vaken? Vaken.
Blogg eller Facebook? Blogg, face har blivit b

Ful och rik eller Snygg och fattig? Ful och rik.

Julafton eller Födelsedag
- Julafton är mysigt, men föredrar födelsedag!

Sova naken eller med pyamas..?
Naken blir alltid så jävla varm, fast självklart har jag strumpor och troser.
Shoppa eller Blogga? Shoppa.
Smsa eller prata i telefon..? Prata i telefon.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: