jackelines

Att träna utan resultat.

Kategori: Mitt liv

Finns nog inget surare än det, alltså har köttat som fan sen vintras (uppehåll då jag stukade foten) men annars har jag köttat, gym, sprungit terräng, fotboll och ingenting händer med min kropp, jo mina ben blir smala, men det är magen jag har störst komplex för. Blir så jävla sur, min motivation till träningen åker längst ner när jag inte ser något resultat, blir så jävla arg på mig själv för jag kunde ha gjort mer, men jag kan ju inte det. Jag lägger mitt liv på gränsen när jag tränar, jag utmanar mitt hjärta att klara av det. Jag hatar min kropp och det kan jag stå för, alla säger ''älska din kropp'' men det är inte så lätt, hade jag haft en tränad snygg mage snygga ben så hade jag älskat min kropp.

I alla fall, tack för jag fick gå loss, har tagit hem ett träningsschema, synd jag fortfarande är sjuk. Men en sak är säker, tänker inte lägga mig på stranden förens jag är nöjd över min kropp.

Förlåt om jag gjorde er på dåligt humör, men detta är min officiela dagbok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: