jackelines

Hade kunnat döda för att få tillbaka oss.

Kategori: Det handlar om mig.

Det är jobbigt att sakna en fd bästavän som man gjorde allt med, som man delade allt med osv. Ni förstår mig jag vet det. Jag är så jävla arg och besviken varför ska jag sitta och sakna? Det är inte jag som ska göra det. Förstår inte hur jag kan sakna någon som ursäkta mina ord, var en falsk jävla bitch. Men bortsett från att alla vet mina hemligheter osv, saknar jag henne som en av mina närmsta vänner, den enda som riktigt förstod mig.

För att fylla tomrummet som inte vill fyllas av nya kompisar, av kärlek har jag bestämt mig att hålla mitt nyårlöfte och börja spela fotboll igen, då släpper mina tankar. (inte för det hade med detta att göra men jag tror ni förstår mina vänner)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: