jackelines

M A L M Ö

Kategori: Mitt liv

Vann ju dååå 5-1 och HIF förlorade med 3-2 jag borde vara överlycklig men de är jag inte, tror jag måste seriöst helt snopp seriöst ta mig till en psykolog och till sjukhuset detta gör mig galen, september månad har varit så jävla dålig så jag vet inte vad, har inte tränat sen maj typ 5 månader eller något känner mig så jävla sliskig. Helt sjukt hur dåligt jag har mått denna månaden de är ofattbart,
 Jag var lyckligast i mitt liv när jag låg i din famn och kollade dig i ögonen och bara låg där med dig bara hörde ditt hjärta slå och hur du pratade med mig och hur vi skrattade tillsammans,


Sådär ledsen känner jag mig typ om inte ledsnare hade kunnat sitta i ett hörn i flera veckor, vad krävs för att glömma dig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: