jackelines

Love life.

Kategori: Mitt liv

Precis fått massage dö skönt, sen slipper jag ta den dryga jävla bussen imorgon vilket betyder sova längre SÅ JÄVLA SKÖNT slipper sitta i en äcklig jävla buss fullt med folk och äckliga baciller, slutar typ 2 imorgon sen drar jag mig in till lund för att träffa yohanna, MEN BRY ER DÅ! tack och hej nu går jag och lägger mig.


5 år utan dina svar 5 år utan ditt skratt 5 år utan din tröst 5 år utan din hjälp 5 år utan hela dig, jag saknar dig, ibland vill jag bara sitta i ett hörn och vänta på att du ska komma sådär, vänta på att du ska ha alla svaren på mina frågor, hade jag haft dig här hade jag aldrig gjort de, du fick mig att vända på livet och gå i rätt spår, du hjälpte mig med så små ord med så stor betydelse, jag kommer nog aldrig glömma dig, du fick mig att inse varför jag levde varför jag var jag, och varför jag gjorde fel, varför jag skulle sluta, varför jag skulle stå på mig och kämpa vidare. Jag vill ha dig tillbaka jag vill att vi ska skratta tillsammans vill att vi ska sitta och bara snacka om allt mellan himmel och jord, du är bäst. Kom tillbaka till Sverige jag vill veta hur du mår, jag vill veta om din familj igen jag vill bara träffa dig, 5 år är för långt, skit i London kom tillbaka till Sverige nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: