jackelines

Bra frågor, kanske bra svar?

Kategori: Mitt liv

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag går i skolan har förhoppningsvis ett litet jobb i kanten också.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag ångrar faktiskt ingenting fast jag kanske borde göra de. Men alla gör misstag och jag har lärt mig av dom! 

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Kommer se ut som en liten eskimå tror jag faktiskt eller kanske en björn! 

Vilka 3 saker är du beroende av?
Ögonfransar, facebook och musik. Inte de roligaste men vad ska man göra.

Har du någon dold talang?
Jag kan faktiskt vara en bra skådespelerska! Haha! 

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Jag åkte tåg mycket buss hamnade på en lokalfest drack blev full och softade hemma hos en kompis! Denna helgen ska jag dricka bli full igen ''partypinglan''

Vad har du på dig just nu?
En t-shirt och ett par strumpot 

Bästa skönhetsknep?
Tvätta alltid av sminket hur full du än är sov med en lagom fet nattkräm!

Vilka är dina dagens planer?
Eftersom de är kväll så blir de ''kvällens planer'' Och de är att skriva klart min novell!

Vad äter du helst inte?
Gris 

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
Tyra Sjöstedt, imfancy och Elin Klings

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej men jag är ung, jag stressar inte.

Bästa staden/landet du besökt 
Har bara varit i danmark, annars är den bästa staden hm Malmö helt klart, annars älskar jag städerna uppe i norrland underbart folk! 

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Renée Zellweger har jag fått höra..Vet inte om de är positivt eller negativt tycker inte alls jag är lik henne.



Tror du på gud?
Nej faktiskt inte, vet inte vad jag tror på, mig själv kanske? 

Vad är din största rädsla?
Clowner, spindlar, döden, mörker, stress.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Har aldrig tatuerat mig, undra om de gör ont, är sugen på att göra en liten text!

Vilka är dina favorit namn?
Pojke; Kevin, Isak  Flicka; Medina, Madeleine tror jag faktiskt orkar inte sitta och skriva alla orkar inte tänka heller.

 Hur/Var vill du bo i framtiden?
Om jag bor kvar i Sverige så hade jag velat bo i Västra Hamnen i Malmö, Annars hade jag velat bo i en storstad i något härligt land vet faktiskt inte vart, kanske i London?

Hittade frågorna på en annan blogg här på blogg.se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: