jackelines

Jag vill inte klandra dig, jag saknar bara de gamla dig.

Kategori: Mitt liv

Bra helg, eller ja en superhelg! Fast nä, måste ta bort hans nummer när jag dricker de slutar ju aldrig bra. Orkar inte, sitter med två brudar nu försöker skicka hem dom så jag kan mysa ner mig men de går ju inte, man är ju populär AHAHA noooooooooooot skola imorgon taaaaggga not slutar halv 4 orkar inteeeeeeeeeeeeeee men ändå nu ska jag slå ner mig i sängen så jag sover gott, eller när jag har lyckats skicka hem dom, har inte orkat lägga in bilder frånhelgen kommer kanske sen eller inte MUHAHAHA hejdå
PS ska jag skryta om att vi åkte limmo och sånt nu eller? de är väl meningen att göra sånt när man har blogg? fast ne! Men hat till skånetrafiken! Kom fram efter 3 timmar till lunnarp de skulle inte ens ta en timme!? fick åka buss till svedala från svågertorp sen buss till skurup efter att ha väntat i svedala i en evighet, sen fick pappa hämta oss i skurup och köra oss till lunnarp! Aja kul att läsa get a life istället hihihi fniss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: