jackelines

Lär känna mig bättre eller va?

Kategori: Mitt liv

Okej försöker läsa klart vår bok i svenskan men orkar inte så kör svar på otroligt onödiga frågor istället va =)

Tio frågor att svara ärligt på:
Vem vill du bryta kontaken med som du har kontakt med just nu? - Ingen faktiskt, redan brytit kontakten med dom jag inte vill ha med och göra.
Vem vill du träffa mest av alla just nu? - Hm.. alldeles för många!
Vem skulle du vilja spendera nästa helg med? - Oh många fina människor!
Vem är den senaste du sov bredvid? - Kim

Vem skulle du aldrig svika? - Dom som betyder något för mig.
Vem har svikit dig? - Känns som typ alla jag känner men kanske inte, men många!
Vem kysste du senast? - André
Vem har du en liten crush på? - Rikard Norling helt klart!
Vem önskar du att du träffade oftare? - ...
Vem hatar du? - Daniel

Nio senaste:
Person som smsade: Johan

Person som ringde: Salah
Person du träffade: Mamma eller pappa

Person du kysste: André
Person du hade sex med: Jo för de är ju jävligt intressant!
Person du skrattade riktigt mycket med: Kim!
Person som ljög för dig: André
Person som du ljög för: No one
Person sa något till dig i förtroeende: Don't remember

Åtta saker som du attraheras av:
- Rösten

- Fin kropp
- Fina tänder/leende
- Doft
- Skrattet
- En bra personlighet
- Gångstil
- Humorn.

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har ett sånt stort komplex så jag nästan vill gråta när jag kollar mig i speglen.
- Jag litar inte på folk alls, finns en plutt bara en av så många människor!

- Jag gillar inte tjejer, inte alls finns väldigt få som jag kan umgås med! Håller mig helst till killar mycket bekvämare!
- Jag har varit kär i en kille i över 1 år fast jag knappt har vetat de, försökt förträngt de. 
- Jag har hjärtproblem
- Jag hatar att få komplimanger
- Jag vill inte ens svara på dom här frågorna haha
 

Sex sanningar om hur du var som liten:

- Jag var vithårig

- Jag hade alltid min vänstra tumme i munnen där av att min vänstra tand är sne!

- Jag lekte hellre med bilar än barbie

- Kaxig

- Älskade mina kompisar på ett gulligt sätt,

- Älskade kattor. 
 

Fem sanningar om ditt kärleksliv:

- Jag har varit olyckligt kär i ett svin
- Jag är inte världens bästa flickvän har aldrig varit de och kommer aldrig att bli de.
- Jag faller oftast för idiotiska svin.
- Har aldrig varit otrogen skulle aldrig kunna vara de heller aldrig!
- Öppnar inte mig för 5 öre. Svårt jag vet.

Fyra sanningar om ditt familjeliv:

- Jag har en bror!

- Har nog världens goaste familj ibland!

- Bor i en liten villa på landet

- 1 norrläning en skåning 2 50/50 hihi


Tre sanningar om ditt kompisliv:
- Jag har hittat världens bästavän!
- Har fler killkompisar än tjejkompisar
- Litar knappt på någon av dom.

Två sanningar om din personlighet:
- Jag kan vara världens bitch så till och med min pappa blir rädd
- Jag kan vara för snäll ibland, alldeles för snäll!


En sanning du aldrig berättat:
Har ingen sorry dudes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: