jackelines

Just saying hooligans omfg

Kategori: Mitt liv

Förstår inte varför jag alltid ska dras till dålig killar? Sviniga killar, jag vet inte om jag trivs, kanske har levt ett för bra liv? Har ju haft den perfekta uppväxten och allt. Aja i don't know! Men huliganer är ju en typisk sak  fastnar för.. Och dom som har de struligt i sitt liv, men vad ska man göra? JAG FÅR VÄL LEVA MED DE ELLOR!?
Aja fest i huset not men lite folk är här, har än så länge, torkar spya, tvättat kläder, torkar upp sprit, städat köket, känns som jag är någon jävla hemmafru, men eftersom jag inte kan dricka får jag väl va lite bussig mot mina päron som är på partaj! Hehe jag är för snäll!
Gjorde föresten mitt första sminkjobb idag haha! På min mamma! Fick till och med lön! 2000 så har köpt ett par stövlar usch dom är perfekta!


Är dock lite mer grönaktiga.. Aja synd att min mamma inte festar varje helg haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: