jackelines

Baby please.

Kategori: Mitt liv

Varför ska alla killar leka så svåra blir ledsen i ögat ändå.. Aja fattar ni så chill vecka jag har haft!? Har slutat tidigare i 3 dagar nu över nice! Måndags för prov, tisdags för maten tog slut fick sluta vid 12 halv 1 och idag för vi blev klara snabbare, imorgon slutar jag vid 1 typ sen iväg och träna med Kimsan och Jossan sen kanske göra ett prov klockan 2 så är ledig på fredag då! Annars börjar jag 11 på fredag och slutar när provet är klart, åh överlycklig haha älskar plus! Så jävla chill! Aja börjar bli sjuk iallafall får dränka mig i te och läxor nu då, vi hörs!


MmMm bild från i somras innan en malmö match då va man ju brun och fin med längre hår.. haha aja bilden blev liten för jag inte har den på denna datorn egentligen, men iallafall malmö har träningsmatch ikväll ju, har tyvärr för mycket läxor kan inte vara där och se mina älsklingar springa på planen.. Aja ska försöka göra klart alla läxor, den 30 ska jag dit och de ska ni med! Vi ses på Malmö stadion då suuuckers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: