jackelines

Kaos.

Kategori: Buddies

Hej okej allt är kaos i designen nu.. Men fixar mer sen är arg. Kanske dags att lägga fotbollen på hyllan jag vet inte än får ta mig en funderare på de eller så får jag väl byta lag vill inte sluta spela men får väl se vad jag gör. Helgen har varit en mys helg faktiskt kände att de behövdes efter alla gala helger.. I torsdags sov vi hos jossans pappa. Fredags kom D hit och hade ruuligt och i lördags åkte jag till hannis, orkar inte berätta i detalj vill inte tråka ut er. Måste skriva klart ett arbete också men orkar inte. Ska nog ta en lussebulle nu tror jag städa rummet lite mer.. Råkade skalla D så blod i sängen.. Ja finns väl inte så mycket mer att berätta jo kanske att jag är så jävla skol trött till och med stylist lektionerna suger dase orkar inte gå till skolan imorgon, men får väl göra de fast känner mig lite sjuk *host host*. Aja jag återkommer snart.

Föresten på de senaste har jag blivit så jävla attackerad av allt och alla svarade inte på 5 min igår hade luren i fickan för vi cyklade i stormen hade 3 missade samtal och 15 sms alltså.. Vill inte vara sån men om jag inte svarar så vill jag inte prata har kommit in i en ''låt mig va period'' :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: