jackelines

Jag ser att du ser och jag vet att du vet.

Kategori: Mitt liv

Vilken helg! Nej skämtade i fredags fick vi sluta tidigare så jag och kimpa mös här hemma i lördags hamnade vi i Eslöv av alla ställen..Vi kom in till Skurup efter många om och men typ klockan 10 på kvällen haha sen tog vi tåget in till malmö haffade lite killar nej men vi satte oss vid kanalen och busade som bara vi kan sen haffade vi upp killar sen hamnade vi i eslöv somnade vid 6-7 tiden vaknade vid 8 tåget gick vid 10 men tro fan att vi hade pengar på busskorten ingen av oss.. Tur mitt bankkort kom som en räddare i nöden.. Nu sitter jag med pappa och kollar lägenheter bra söndag ska öva på mitt tal eller vad man ska säga.. Ska sälja en produkt imorgon kul! Aja vi hörs väl senare puss era fina människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: